Asiakasneuvottelu workshop 10.5.2016

Mikael Slotte johdattelin Myynnin foorumin osallistujayritysten edustajat myyjän ydinosaamisalueelle. Mikaelin taustalla on vankka kokemus asiakas- ja myyntineuvottluista sekä kotimaassa että ulkomailla.

 

Visuaalisuuden merkitys yrityksen markkinointiviestinnässä -workshopissa

valmentajana toimi kovaturpainen, vihattu ja rakastettu ajattelija Aava & Bang:n luova johtaja Mikko Kalliola.

Business Modl Canvas workshopissa 17.11.2015 paneuduttin Marko Forsellin johdolla liiketoimintamallikanvaasin hyödyntämiseen työkaluna yrityksen liiketoiminnan kuvaamisessa.

Työpajan vetäjänä oli koulutusjohtaja, kauppatieteen tohtori Marko Forsell.

Kirjallisuutta BMC

20.10.2015 workshopin teemana oli Myynnin ja markkinoinnin vuosikello.

Myynnin foorumin workshopit osallistujayrityksille  käynnistyivät 17.9.2015 myynnin strategiapäivällä Seljesissä.  

Syksyn workshopeissa lokakuussa paneudutaan tarkemmin myynnin ja markkinoinnin vuosikelloon ja  marraskuussa Business Model Canvasia hyödyntäen  tuotteistamiseen. Workshopien jälkeen pureudutaan näihin kysymyksiin kehittämisohjelmissa yrityskohtaisesti.


   
Seuraa meitä somessa: