Myynnin foorumin asiantuntijaverkoston yksityiset asiantuntijat

 

Myynnin asiantuntijat:

Jouni Anttila, toimitusjohtaja, Projant Oy
Jounin erityisosaamista ovat myynti ja myynnin johtaminen, strategia sekä tuotteistaminen.

Heini Salmu, KTM, ACC, DiSC-vuorovaikutusvalmentaja, Valmennuskumppani Oy
Heini on valmentanut useiden organisaatioiden johtoa, esimiehiä, asiantuntijoita ja myyjiä eri toimialoilla vuodesta 2007 erityisesti coachingin ja lähivalmentamisen keinoin. Hänen erityisosaamistaan ovat DiSC -vuorovaikutus, johtaminen sekä myynnin kehittäminen.

Mika Liedes, toimitusjohtaja, Priotec Oy
Mikan erityisosaamista ovat B2B -myynti ja ostoprosessit.

Pirjo Pitkäpaasi, lehtori, Haaga-Helia, Myyntityön koulutusohjelma
Pirjolla on pitkä kokemus myynnistä ja myynnin johtamisesta. Koulutukseltaan hän on diplomi-insinööri ja on aiemmin työskennellyt mm. Suomen IBM:llä ja Agfa-Gevaertilla.

Tuomo Lahti, toimitusjohtaja, Keski-Pohjanmaan Konttoripiste
Tuomo on toiminut yrittäjänä pitkään ja hänen erityisosaamistaan ovat B2B -myynti
ja myynnin johtaminen.

 

Brändäyksen asiantuntijat

Mikko Kalliola, luova johtaja, Aava & Bang Oy
Mikon erityisosaamista on luova suunnittelu, kasvuun tähtäävä markkinointi ja ihmisten innostaminen. 15 vuoden kokemuksella Mikko on ollut sparraamassa ja johtamassa satojen kasvuyritysten markkinointia ja asiakkuusajattelua.

Pirjo Suhonen, Ivana Helsinki
Pirjo on luonut siskonsa kanssa suomalaisen tuotemerkin IVANAhelsingin. Hänen erityisosaamistaan ovat brändin rakentaminen sekä luovuus liiketoiminnassa.

Pirjo Vuokko, KTT, sidosryhmäsuhteiden johtaja, Turun Yliopisto
Pirjon keskeisiin asiantuntijuusalueisiin kuuluvat markkinointiajattelu, asiakaslähtöisyys, imagon ja brändin rakentaminen sekä markkinointiviestinnän keinot ja suunnittelu.

Janne Kaitala, toimitusjohtaja, Werklig Oy
Janne on brändin rakentamisen huippuammattilainen. Bränditoimisto Werklig tunnetaan mm. Kyrö Distillery Companylle luodusta brändistä, jonka myötä Werklig nousi Cannesissa design shortlistalle.

 

Strategian ja tutkimuksen asiantuntijat:

Jesse Heimonen, projektitutkija, Vaasan Yliopisto, Levón instituutti
Jessen erityisosaamista ovat johtaminen, organisaatiot ja Value Proposition Canvas.

Mikael Slotte, yrityskonsultointi
Mikaelilla on erityisosaamista  b2b myyntiorganisaation johtamisesta, asiakasneuvotteluista, kansainvälisen myyntiverkoston luomisesta, myynnin suunnittelusta, tuotteistamisesta, asiakassegmentoinnista, hinnoittelusta ja kannattavuuden seurannasta.

Maija-Stina Jokiaho, KTM, Vaasan Yliopisto, Levón instituutti
Maija-Stinan erityisosaamista ovat asiakaskokemus, kuluttajatutkimus sekä asiakaskäyttäytyminen.

Anne söderman, KTT, OTM, varatuomari, Vaasan yliopisto
Anne on kasvuyrityksen johtamisen maisteriohjelman vetäjä. Hänen erityisosaamistaan ovat strateginen johtaminen, yritysten väliset verkostosuhteet ja verkostokyvykkyys.

 

Visuaalisen markkinoinnin asiantuntijat:

Annika Hirvi, visuaalinen myynninedistäjä ja yrittäjä, Zolan Oy
Annika konsultoi ja tekee räätälöityjä koulutuksia yrityksille visuaalisesta markkinoinnista. 
Hän suunnittelee ja toteuttaa mm. näyteikkunoiden somistuksia ja tuotteiden esillepanoja myymälöissä.

Anna Juusela, kaupallistaja ja yrittäjä, Yanca Oy Ltd
Anna kouluttaa ja konsultoi mm. liikkeen esillepanoissa sekä verkkokaupan ja nettisivujen kaupallistamisessa. Anna on ammattilainen myös visuaalisen myyntityön tuottavuuden mittaamiessa ja auttaa yrityksiä myös myyntibudjettien laatimisessa, sisäänostojen suunnittelussa ja budjetoinnissa.

Katja Mäntykoski, yrittäjä, Suunnittelimo
Katja on toiminut suunnittelijana yli 15 vuotta ja tarjoaa asiakkailleen toimitila-, showroom-, myymälä- ja messusuunnittelua sekä näiden konseptisuunnittelua.

 

Digitaalisuuden asiantuntijat:

Riikka-Maria Lemminki, johtava konsultti, Alma Talent CRM
Riikka-Marialla on yli 18 vuoden työkokemus markkinoinnin ja myynnin esimiestehtävistä
sekä kansainvälisestä markkinoinnista. Riikka-Marian vahvuudet ovat CRM-konsepti, kansainvälinen markkinointi sekä digimarkkinointi.

Tomi Kaitarinne, digital strategist, Alma Talent CRM
Tomilla on yli 10 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin toteuttamisesta sekä sitä tukevien teknologioiden kehittämisestä. Tomin erityisosaamista ovat teknologian hyödyntäminen osana markkinointia sekä liiketoimintasovellusten määrittely ja rakentaminen asiakkaille.

Niko Lappalainen, toimitusjohtaja, Collapick Company Oy
Niko on ohjelmistoliiketoiminnan ammattilainen, joka asiakastarpeen analysoituaan kehittää teknologian avulla toteutettavia ratkaisuvaihtoehtoja tilannekohtaisesti. Hänen erityisosaamistaan ovat ohjelmistoliiketoiminta, vuosikello ja mobiilisovellukset.

 

Viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijat:

Jorma Uusitalo, yrittäjä, CommJob Tmi
Jorma on pitkän linjan toimittaja, joka tuottaa sisäisen- ja ulkoisen viestinnän sekä markkinointiviestinnän palveluita yrityksille ja julkisille organisaatioille. Hän on myös kriisiviestinnän ammattilainen.

 


   
Seuraa meitä somessa: