Monialaista osaamista palveluiden kehittämiseen
Asiantuntijoidemme kanssa voit kehittää parempia palveluita toimialasta riippumatta. Palvelumuotoilun avulla voit hyödyntää organisaatiosi resursseja tehokkaammin, kehittää liiketoimintaa ja palveluiden laatua, kasvattaa henkilöstön osaamista sekä parantaa asiakaskokemusta.
Asiakkainamme ovat eri alojen yritykset ja yhteisöt, joilla on kehittämistarpeita omien prosessien tai palveluiden kanssa. Palvelumuotoilun menetelmien avulla voit kehittää sekä sisäisiä, että myös ulkoisia palveluita ja prosesseja.
Tavoitteenamme on kehittää yhdessä asiakasorganisaation kanssa sujuvia ja asiakaslähtöisiä palveluita. Työskentely kehittämisprosessin aikana on vuorovaikutteista ja kokonaisvaltaista asiakas- ja työntekijäkokemuksen suunnittelua. Kehitystyötä tehdään osallistamisen, visualisoinnin ja kokeilujen kautta palvelumuotoilun menetelmin.
Kehittämistavoitteeksi voidaan asettaa esimerkiksi asiakastyytyväisyyden lisääntyminen, uusien asiakkaiden tavoittaminen ja organisaation toiminnan kehittyminen. Tehokkaassa työskentelyssä on oleellista kehittämiskohteen selkeä rajaaminen ja avainhenkilöiden osallistaminen. Centrian asiantuntijat tarjoavat ulkopuolisen näkökulman, uusia välineitä ja menetelmiä tulokselliseen kehittämistyöhön. Asiantuntijoillamme on usean vuoden kokemus prosessien ja palveluiden kehittämisestä.
Erityisosaamistamme ovat palvelusimulaatio ja empatiakokeilut.
KPK Yhtiöt, Kokkolan Energia Oy, K.H.Renlundin museo, ProAgria Keski-Pohjanmaa ry.
Tarjoamme asiakkaillemme valmiita täydennyskoulutuskokonaisuuksia ja yritys-/yhteisöasiakkaan tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia.
Lue lisää »
Palveluvalikoimastamme löytyy useita mittaus- ja testaus- sekä simulointituotteita tuotantoprosessien toimivuuden varmistamiseen ja kehittämiseen!
Soveltavaa tutkimusta sekä uuden osaamisen kehittämistä suoritetaan pääsääntöisesti hanketoiminnan avulla. Tutkimus- ja kehittämishankkeitamme ovat käytännönlähtöisiä ja kehittämispainotteisia.