Palvelumuotoilu myynnin apuna

Koulutus alkaa
28.3.2019
Koulutus päättyy
28.3.2019
Haku alkaa
15.2.2019
Haku päättyy
21.3.2019
Hinta
120 € /hlö (+ alv 24%)
Opetuskieli
Suomi

Opintojakson yleiskuvaus

Työpajassa tutustutaan palvelumuotoilun työkaluihin ja kuinka niitä voidaan hyödyntää myynnissä, sekä tehdään oma asiakasprofiili ja tarkastellaan yrityksen palvelustrategiaa tämän asiakkaan näkökulmasta.

Tule luomaan palvelumuotoilun avulla uusia kokemuksia asiakkaillesi!

  • Miten kehitetään mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeita kohtaavaa myynti- ja ostoprosessia?
  • Asiakaslähtöisyys ei ole itsestään selvää. Oletammeko vai tiedämmekö?
  • Mitä ovat tulevaisuuden kuluttajatrendit?
  • Asiakaskokemusta ja palvelua kehittämällä parannat kykyä erottautua kilpailijoista!


Työpajassa kokeillaan yhdessä palvelumuotoilun työkaluja.

  • Kuvataan asiakkaan profiili ja ostokokemus sekä tätä tukevaa palvelutoimintamallia.
  • Työpajan tuloksena saat asiakasprofiilin ja palvelutoimintamallin kuvauksen, joita voit hyödyntää oman myyntisi kehittämiseen.
  • Teorian ja käytännön kautta herätellään uusia ideoita osto- ja myyntikokemusten kehittämiseen omassa toiminnassa.

Aika
To 28.3.2019  klo 17.30-20.30

Koulutuspaikka
Centria-ammattikorkeakoulu, Talonpojankatu 2, Kokkola

Hinta
120 € /hlö (+ alv 24%)

Asiantuntija
Johanna Hautamäki (TaM, AmO)

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu koulutukseen

Lisätietoja
Myynnin foorumi
Asta Aikkila-Vatanen
asta.aikkila-vatanen@centria.fi
p. 044 725 0346
Lue lisätietoja työpajasta

Seuraa meitä somessa: