Palvelumuotoilu - toiminnan kehittäminen uudelle tasolle, Kokkola

Koulutus alkaa
6.9.2017
Koulutus päättyy
13.9.2017
Haku alkaa
24.5.2017
Haku päättyy
30.8.2017
Hinta
160 € + alv
Laajuus
2 iltapäivää
Opetuskieli
Suomi

Opintojakson yleiskuvaus

Aika
6.9. ja 13.9. klo 12.00-16.00
 
Paikka
Centria-ammattikorkeakoulu, Talonpojankatu 2, Kokkola
 
Koulutuksen sisältö
 
Tiedänkö varmasti kuinka asiakas kokee palvelumme? Ymmärränkö mitä asiakas minulta haluaa?
 
Koulutuksen aikana käydään läpi palvelumuotoilun perusteita ja hyötyjä yrityksen toiminnan kehittämisessä. Koulutuksessa toteutetaan yhdessä yksi kevyt prosessi asiakaslähtöisestä toiminnan kehittämisestä, ja osallistuja saa näin käytännön kokemusta palvelumuotoilun hyödyntämisestä omaan työhönsä. Koulutuksen aikana osallistujat verkostoituvat keskenään ja harjoitustöinä ideoidaan yhteistyönä toteutettavia uusia palveluita.
 
Palvelumuotoilusta on tullut nopeasti kasvava suuntaus kehittämistyössä yrityksissä ja julkisella sektorilla. Kehittämisnäkökulma perustuu asiakaslähtöisyyteen, yhteiskehittämiseen, palveluprosessien näkyväksi tekemiseen ja kokeilevaan kehittämiseen.
 
Koulutuksen kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu kaikille palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä työskentelystä kiinnostuneille. Kurssille voidaan ottaa korkeintaa 15 osallistujaa.
 
Koulutuksen tavoitteet ja menetelmät
Kahden lähikerran aikana osallistujat tutustuvat asiakaslähtöiseen näkökulmaan ja palvelumuotoilun mahdollisuuksiin yksittäisten palveluiden ja organisaatioiden toiminnan kehittämisessä. Teoria kiinnitetään käytäntöön kokeilemalla itse palvelumuotoilun työkaluja käytännössä.
 
Kouluttaja
Palvelumuotoilija Johanna Hautamäki, Centria-ammattikorkeakoulu
 
Hinta
160 € + alv./henkilö
 
Ilmoittautuminen
28.8. mennessä
Ao. linkki tai
Kirsi Vuotila, 040 6324 341, kirsi.vuotila@centria.fi
 
 
TERVETULOA!

Liitteet
Avaa liite
Seuraa meitä somessa: