Palvelumuotoilu - Uusia työkaluja yrityksen kehittämiseen

Koulutus alkaa
4.2.2020
Koulutus päättyy
4.2.2020
Haku alkaa
5.12.2019
Haku päättyy
28.1.2020
Hinta
120 € /hlö (+ alv 24%)
Opetuskieli
Suomi

Opintojakson yleiskuvaus

Tule luomaan palvelumuotoilun avulla uusia kokemuksia asiakkaillesi!
-  Miten kehitetään mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeita kohtaavaa myynti- ja ostoprosessia?
-  Asiakaslähtöisyys ei ole itsestään selvää. Oletammeko vai tiedämmekö?
-  Asiakaskokemusta ja palvelua kehittämällä parannat kykyä erottautua kilpailijoista!

Työpajassa kokeillaan yhdessä palvelumuotoilun työkaluja.
-  Kuvataan asiakkaan profiili ja ostokokemus sekä tätä tukevaa palvelutoimintamallia.
-  Työpajan tuloksena saat asiakasprofiilin ja palvelutoimintamallin kuvauksen, joita voit hyödyntää oman myyntisi kehittämiseen.
-  Teorian ja käytännön kautta herätellään uusia ideoita osto- ja myyntikokemusten kehittämiseen omassa toiminnassa.

Aika
4.2.2020  klo 17.30-20.30

Koulutuspaikka
Centria-ammattikorkeakoulu, Talonpojankatu 2, Kokkola. Luokkatila 153.

Hinta
120 € /hlö (+ alv 24%)

Asiantuntija
Johanna Hautamäki (TaM, AmO), Centria-ammattikorkeakoulu.
Hautamäki toimii Centria-ammattikorkeakoululla projektipäällikkönä ja palvelumuotoilijana. Johanna toimii asiantuntijana opetuksessa, koulutuspalveluissa, maksullisessa palvelutoiminnassa sekä eri hankkeissa, myös kansainvälisesti. Hän on ollut alusta asti rakentamassa ja kehittämässä Centrian palvelusimulaatioympäristö SILMU-labran toimintaa. Palvelumuotoilun osallistavien ja empaattisten menetelmien, ennakoinnin ja monialaisen yhteistyön kehittäminen yhteistyössä työelämän ja opetuksen kanssa ovat hänelle erityisiä kiinnostuksen kohteita. Uusia innovaatioita syntyy rohkeasti kokeilemalla ja tuomalla yhteen erilaisia näkökulmia!


Ilmoittautuminen
Tämän linkin kautta

Lisätietoja
Myynnin foorumi
Asta Aikkila-Vatanen
asta.aikkila-vatanen@centria.fi
p. 044 725 0346

Seuraa meitä somessa: